Astfel, în mai puțin de doi ani de la începerea colaborării, suprafața închiriată de SLS Cargo în parcul logistic P3 Bucharest A1 ajunge la un total de peste 30.000 mp.
Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, spune: „Colaborarea cu SLS Cargo a început în anul 2020 și s-a dezvoltat treptat în acești doi ani. În ciuda climatului economic volatil, a devenit un parteneriat de încredere, prin care am încercat în permanență să găsim împreună soluții pentru a răspunde atât nevoilor lor de extindere, cât și de eficientizare a operațiunilor. Suntem onorați să fim parte a viziunii și poveștii lor de succes și le mulțumim pentru abordarea mereu constructivă și pentru votul de încredere pe care l-au acordat echipei P3 România și parcului nostru de la km. 13.”
Casa de expediții SLS Cargo, în acționariatul căreia a intrat, din 2020, FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, a crescut exponențial în ultimii ani prin extinderea gamei de servicii și atragerea de noi clienți din domenii variante. Oferta integrată de servicii cuprinde transport pe toate mijloacele (rutier, feroviar, aerian și maritim), dar și servicii de depozitare și manipulare. Acest lucru a creat un avantaj competitiv care le-a permis să beneficieze din plin atât de creșterea consumului și a pieței interne, cât și de schimbările din lanțurile logistice pe fondul pandemiei.
Mihai Stoica, CEO SLS Cargo a declarat: „Creșterea susținută a afacerilor noastre din ultimii doi ani a impus extinderea capacității operaționale și, implicit, a spațiilor de depozitare. În 2020 am făcut alegerea de a ne reloca în P3 Logistic Parks A1 cu intenția de a dezvolta un parteneriat strategic cu o companie de top din domeniu. Colaborarea de până acum a confirmat alegerea: am găsit în P3 un partener de afaceri și un sprijin real în identificarea de soluții pentru solicitările noastre de spațiu și de optimizare a operațiunilor. Ne bucurăm că prin această nouă extindere ne consolidăm prezența în parcul P3 Bucharest A1, care devine astfel principala noastră bază pentru operațiunile logistice.”