HelpShip este un furnizor de soluții de e-fulfillment și logistică, parte a rețelei logistice euShipments.com, care și-a dublat capacitatea operațională, de la 5.300 mp în mai puțin de un an, ca urmare a creșterii rapide a comerțului electronic în România, a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est (ECE).
Cu centrul său de fulfillment strategic amplasat în CTPark Oradea Cargo Terminal, HelpShip realizează livrări în ziua următoare către România și Ungaria, respectiv în 48 de ore către Bulgaria, Croația, Slovenia, Slovacia și în 3 până la 5 zile lucrătoare pentru restul UE.
Hub-ul logistic din Oradea oferă, de asemenea, o conexiune directă către alte locații ale rețelei logistice euShipments.com din Ruse (Bulgaria), Zagreb (Croația), Senec (Slovacia) și Ljubljana (Slovenia).
Creșterea cumpărăturilor online, accelerată de boom-ul AI, digitalizarea globală și efectele pandemiei de Covid-19, au determinat multe afaceri de comerț electronic din regiune să se extindă și să-și externalizeze nevoile logistice.
Potrivit lui Ștefan Popa, CEO HelpShip, în prezent, compania procesează aproximativ 500.000 de comenzi pe lună și își propune să mențină acest volum până la sfârșitul anului.
CTPark Oradea Cargo Terminal este construit pe o suprafață de 14,4 hectare și include trei clădiri cu o suprafață închiriabilă totală de peste 60.000 mp și numeroase elemente de infrastructură specifice, cum ar fi rampa de parcare pentru aeronave sau căile de acces care leagă rampa de parcare a aeronavelor de pista aeroportului.