În acelaşi timp, în baza eficientizării proceselor şi operaţiunilor interne derulate în 2015, anunţă un profit de peste 1,4 mil. lei, în creştere cu aproape 9% faţă de anul precedent. Oficialii companiei spun că avansul înregistrat se datorează unor noi colaborări cu clienţi din zona de retail şi FMCG, dar este şi un rezultat al investiţiilor de jumătate de milion de euro destinate reînnoirii flotei de camioane şi optimizării infrastucturii IT (hardware şi software).
“Anul 2015 a însemnat pentru noi o perioadă de consolidare, în care am crescut prin eficientizarea proceselor şi dezvoltarea de noi parteneriate. In cursul anului 2015 ne-am concentrat pe dezvoltarea operaţiunilor din hub-ul din centrul ţării, de la Cluj Napoca, iar rezultatele regionale s-au concretizat în creşterea cifrei de afaceri cu peste 50% faţă de anul precedent şi adăugarea de noi clienţi în portofoliu”, a declarat Emil Ion, Managing Director, Wim Bosman România.
Pentru anul în curs, Wim Bosman a bugetat o creştere a cifrei de afaceri de 15% faţă de anul 2015 şi îşi propune să investească 1 milion de euro pentru achiziţia de maşini, utilaje şi echipamente de lucru, dar şi noi unităţi de transport. De asemenea, compania analizează posibilitatea de a creşte capacitatea logistică proprie, cu investii de peste 2 milioane de euro.
Pentru primul trimestru din 2016, portofoliul de clienţi pentru serviciile de distribuţie naţională va creşte cu 3 noi nume, urmare a serviciilor ofertate către clienţi, ce pun acentul pe flexibilitate şi customizare, precum şi pe o perfectă adaptare la nevoile specifice ale acestora. (sursa: zf.ro)