Primul centru logistic național al companiei va asigura în principal funcționarea și întreținerea echipamentelor care automatizează preluarea post-consum a ambalajelor pentru băuturi în vederea reciclarii, deservind întreaga rețea de sisteme de colectare TOMRA din România.


Centrul logistic de 4.000 de metri pătrați include o platformă pentru încărcarea și descărcarea a până la 50 de camioane pe zi.

Tomra a deschis o filială în România în 2021 și a dezvoltat rapid o rețea națională de service și mentenanță, cu tehnicieni și flote în fiecare județ, pentru a sprijini comercianții care vor opera punctele de returnare.

Pregătirile pentru Sistemul Garanție-Returnare din România se intensifică pentru toți participanții la sistem, pe măsură ce se apropie data lansării din noiembrie. Administratorul SGR, ReturRO, a anunțat în luna iunie că peste 60.000 de companii s-au înregistrat deja pe platforma online a sistemului.

Tomra transmite că are instalate aproximativ 82.000 de automate de preluare (RVS) în 60 de piețe, care colectează anual peste 45 de miliarde de ambalaje pentru băuturi în întreaga lume.