Simplify procesează, în prezent, peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Deschiderea noului centru de e-fulfillment de la Cluj susține strategia de dezvoltare a companiei prin care extindem oferta serviciilor de fulfillment și logistică pentru piața de e-commerce din România. Ne bucurăm să avem clienți care și-au triplat volumele față de aceeași perioada a anului trecut, și totodată, anticipăm că vom încheia acest an cu o creștere de 20% a cifrei de afaceri. De aceea, ne dorim să continuăm creșterea și diversificarea serviciilor în linie cu investițiile strategice ale companiei din ultimul an, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor acestora”, declară Carmen Vasilescu, Logistics Director.
Compania investește în mod gradual în automatizare și depozitare, Pentru 2022, obiectivul este de a realiza o serie de achiziții și schimbări pentru platforma Simplify. Astfel, urmează să fie reorganizată zona depozitului și să fie implementate noi sisteme de automatizare a proceselor, cum ar fi achiziționarea unor conveioare și a unui lift pentru etajele platformei, adăugarea unor puncte de validare, precum și a altor echipamente, care să contribuie la eficientizarea proceselor de pregătire a comenzilor pentru magazinele online.
Față de aceeași perioadă a anului trecut, portofoliul Simplify a crescut cu 15%, clienții beneficiind de întregul ecosistem de business: de la transport pentru aprovizionare, la toate aspectele care țin de logistică – recepția produselor, depozitare, servicii cu valoare adăugată (pachete de tip bundle, ambalare specială, etichetare sau re-etichetare), pregătirea comenzilor, logistica retururilor. Printre clienți se numără companii precum Sneaker Industry, Fashion Lifestyle & Distribution, Sport Couture, GBB, Senses.