Vectra este în continuă dezvoltare
Tinand cont de cerintele pietei si de evolutia tehnologica, departamentul Service de la Vectra a investit de-a lungul timpului in dezvoltarea retelei de tehnicieni si in instruirea acestora prin traininguri periodice. Astfel, compania are in prezent 18 tehnicieni mobili dotati cu autospeciale echipate corespunzator, 12 tehnicieni in atelierul de reparatii din Bucuresti, 3 platforme auto pentru transportul echipamentelor de ridicat in regie proprie. Compania ofera promptitudine si eficienta in solutionarea cererilor de interventii ce vin de la clientii din toata tara. Pe langa tehnicienii localizati in Bucuresti, Vectra detine puncte de service in Brasov, Sibiu, Cluj-Napoca, Roman, Timisoara, Craiova. Astfel, cu ajutorul retelei nationale de mecanici, Vectra poate asigura un timp de interventie foarte bun.
Ce solutii de service oferă compania?
Ca in orice activitate ce apartine domeniului tehnic, partea de service este esentiala pentru a asigura buna functionare a echipamentelor. Din acest punct de vedere, compania ia toate masurile pentru a oferi piese de schimb de calitate ridicata, fiabilitate si remedierea defectiunilor intr-un timp optim. Pe langa interventiile la cerere, Vectra poate asigura mentenanta periodica (lunara, trimestriala, semestriala) in baza unui abonament ce consta intr-o vizita stabilita la un cost fix a unui tehnician Vectra pentru verificarea completa a utilajului(elor).
Echipele de service ale Vectra asigura expertiza tehnica pentru o gama variata de utilaje, indiferent de marca: motostivuitoare, electrostivuitoare, transpalete electrice si manuale, VNA-uri, reach truck-uri, etc. Clientii nostri provin din industrii precum Automotive, Logistica, Retail, industria hartiei, 3PL. (sursa: Vectra Eurolift Service)