El a declarat, sambata, intr-o conferinta de presa, ca o astfel de lucrare are costuri foarte mari, pe care Romania nu si le permite in acest moment.
"Este o autostrada care costa extraordinar de mult si nu s-au aprobat indicatorii tehnico-economici. Este foarte scumpa, nu neaparat in sensul kilometrului de drum, ci ce presupune ea. Trece prin situl Natura 2000, care presupune o serie de protejari, o serie de constructii speciale. Costa aproape 30 de milioane de euro pe kilometru. Intrebarea este: isi permite Romania?", a afirmat Neaga.
El sustine ca solutia pentru constructia de autostrazi este parteneriatul public-privat.
Seful CNADNR sustine ca primul astfel de parteneriat va fi semnat, in acest an, pentru autostrada Brasov-Comarnic.
"In momentul in care dam drumul la un astfel de contract, acest contract atrage credibilitatea pe piata de capital", a adaugat Neaga.
Compania are in vedere semnarea unor astfel de parteneriate public-privat si pentru centura de sud a Bucurestiului, dar si pentru autostrada Craiova-Pitesti. (sursa: hotnews.ro)