Dacă anul trecut s-a încheiat cu o cifră de afaceri de 4 milioane de euro şi o creştere de 25% comparativ cu 2013, în urma obţinerii unor contracte semnificative pe segmentul de dezvoltări office şi datorită majorării constante a comenzilor din export, Reynaers Aluminium România mizează pe o majorare semnificativă a cifrei de afaceri din acest an, până la 7 milioane de euro, precizează managementul.
'Printre cele mai importante proiecte în care ne-am implicat în acest an se numără clădiri de birouri precum AFI Park, Oregon Park, Metropol Offices, Malmo Office Towers, dar şi instituţii precum Spitalul Clujana. Acestea, împreună cu mărirea echipei noastre, sunt principalele motive ce stau la baza estimărilor financiare', arată Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.
Potrivit reprezentanţilor companiei, creşterea ponderii exporturilor are, de asemenea, un impact pozitiv. Astfel, tot mai mulţi dintre partenerii companiei - firme către care Reynaers Aluminium România livrează profile de aluminiu - aleg să trimită la export produsele finite precum ferestre sau uşi.
Profilele pentru faţade cortină reprezintă 60% din business, iar în prezent, Reynaers Aluminium România livrează pe piaţa locală soluţii de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereţi cortină, sisteme glisante, parasolare şi sere, toate acestea fiind produse în unitatea de producţie a companiei din Duffel, Belgia.
În ceea ce priveşte tipologia produselor livrare pe piaţa locală, potrivit lui Daniel Popa, 60% din vânzările pe plan local sunt reprezentate de profilele destinate faţadelor cortină. Pe plan secund se află, cu 30% din vânzări, reperele pentru uşi şi ferestre, restul fiind atribuit reperelor pentru uşi glisante.
'Raportat la tipurile de proiecte în care ne implicăm, business-ul Reynaers este susţinut, în egală măsură, de proiectele office, cele din industria de hospitality, rezidenţial, dar şi comercial, în special mall-uri', precizează Daniel Popa.
Potrivit reprezentantului companiei, piaţa de tâmplărie de aluminiu a crescut cu 10 - 15% în 2015, iar dezvoltarea business-ului Reynaers Aluminium România este determinată şi de creşterea uşoară a pieţei, mai ales pe segmentul rezidenţial, dar şi de schimbarea comportamentului de achiziţie în proiectele locale.
'Ne-am bucurat să vedem o schimbare în comportamentul de achiziţie al clienţilor, aceştia îndreptându-şi atenţia cu precădere către segmentul premium al tâmplăriei din aluminiu şi al faţadelor cortină, în defavoarea produselor din gama medie', a completat Daniel Popa.
Potrivit acestuia, comenzile pe piaţa tâmplăriei de aluminiu au crescut cu 10-15% în acest an, faţă de 2014, în contextul în care doar pe piaţa rezidenţială s-a putut observa o cerere mai mare cu 10% în primele 9 luni din acest an.
Cu sediul central în Duffel, Belgia, Reynaers Aluminium este unul din liderii europeni specializaţi în dezvoltarea soluţiilor durabile de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereţi cortină, sisteme glisante, parasolare şi sere. Înfiinţată în anul 1965, compania Reynaers are peste 1.500 de angajaţi în 37 de ţări din întreaga lume şi exportă în peste 60 de ţări de pe 5 continente.
Prezentă pe piaţa locală încă din 2006, Reynaers Aluminium România a cunoscut o creştere rapidă pe piaţa de profil, produsele adresându-se proiectelor rezidenţiale, comerciale, office sau industriale. În 2014 compania a raportat, pe plan local, un business de 4 milioane de euro.
În acest moment compania are sediul central şi un depozit în Bucureşti, dar şi centre regionale în Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.
Între lucrările de referinţă ale companiei se numără Aeroportul Henri Coandă, Braşov Business Park, Promenada Mall, Aeroportul din Cluj-Napoca, AFI Park sau Plaza România. (sursa: capital.ro)