„Este un mediu atractiv prin calitatea materiei prime şi a forţei de muncă, dar şi prin poziţionarea geografică. De altfel, acestea au fost câteva dintre motivele care ne-au şi determinat să deschidem fabrica de la Hălchiu, ca parte a strategiei noastre de dezvoltare pe această piaţă“, a declarat managerul, care conduce cel mai mare exportator de lactate. Producţia fabricii din judeţul Braşov se îndreaptă în proportie de 60% către export, iar 40% ajunge pe piaţa internă.
Grupul elen Olympus este prezent pe piaţa din România încă din 1999 şi anterior deschiderii fabricii din Hălchiu a operat o unitate de producţie în localitatea Baraolt, judeţul Covasna. Unitatea de producţie din Hălchiu a fost deschisă în 2011 şi realizează produse precum brânzeturi, iaurturi, smântână, lapte sau unt.
Anul trecut, Fabrica de Lapte Braşov, care are în portofoliu brandurile Olympus, Oly şi Familia Braşoveanu, a avut o cifră de afaceri de 338 de milioane de lei (circa 76 mil. euro), în creştere cu 11% faţă de anul precedent. Pentru anul acesta, compania estimează un plus de 10% al vânzărilor. (sursa: zf.ro)