Birourile sunt situate în zone diferite ale capitalei și vor putea fi utilizate în funcție de necesitate de către agenții afiliați Freedom Group, începând din februarie. În prezent, aceasta este cea mai mare rețea de birouri din țară, în care agenții imobiliari pot lucra sau își pot organiza întâlnirile, și numără 22 de spații amplasate în clădiri de birouri de clasă A. Costurile sunt integrate în pachetele de servicii de tip abonament puse la dispoziție de către Freedom Group, utilizarea spațiilor având alocat un buget între 30 și 150 de euro lunar, per consultant. Potrivit Freedom Group, acest nou serviciu răspunde unei tendințe privind modul de lucru în rândul tuturor categoriilor profesionale care își desfășoară activitatea pe cont propriu și care caută birouri de calitate, la prețuri personalizate nevoilor activității lor.
Potrivit estimărilor Freedom Group, în București își desfășoară activitatea peste 3.000 de agenți imobiliari. Marea majoritate lucrează fie pe cont propriu, fie în cadrul unor echipe mici și implicit cei mai mulți dintre aceștia se confruntă cu probleme ca: lipsa unui spațiu adecvat pentru lucru și întâlniri, costuri prea mari de operare în raport cu numărul de ore petrecute efectiv la birou, limitări logistice sau geografice, precum și lipsa de oportunități suficiente de relaționare cu alți agenți sau potențiali clienți.
“Oportunitatea oferită de Freedom Group consultanților imobiliari este o premieră pe piața imobiliară din România și permite accesul la cea mai mare rețea de birouri de top, dispersate geografic în București, unde agentul imobiliar membru al Freedom Group va putea să lucreze, să se întâlnească cu clienții, colegii de breaslă sau cu potențialii parteneri. Consultantul va folosi spațiile pe bază de programare, atât cât are nevoie și va avea la dispoziție inclusiv calculatoare dotate cu un sistem complet și personalizat de operare în cloud, având parte atât de un birou fizic, cât și de unul virtual. Birourile vor fi disponibile la nivel național și chiar mondial, întrucât rețelele cu care am demarat această colaborare au o anvergură mondială, ceea ce își propune și compania noastră”, a declarat Octavian Bădescu, fondatorul Freedom Group.
Potrivit reprezentanților Freedom Group, un neajuns major pentru mulți agenți imobiliari este obligativitatea de a suporta sub diferite forme, integral, costurile de chirie și utilități pentru un spațiu pe care îl utilizează în proporție de 10 - 20 - 30% din cele peste 150 de ore de lucru ale lunii.
Fondatorul Feedom Group are în plan extinderea acestui nou serviciu și în alte orașe din România și din afara țării, în funcție de cerere și de ritmul de creștere al companiei și al actualilor parteneri furnizori de servicii în piața spațiilor de coworking. Antreprenorul preconizează că în următorul deceniu acest model va deveni din în ce mai solicitat în România, de către consultanții din orice domeniu. (sursa: Freedom Group)