Mega Image a investit în ultimii ani sume situate în jurul a 50 de milioane de euro pentru a deschide anual 70-100 de magazine. Mai importantă decât numărul magazinelor noi este suprafaţa totală de spaţiu de retail inaugurată în fiecare an, potrivit directorului.

De asemenea, compania inaugurează în acest an noul centru logistic, care va avea aproximativ 34.000 de metri pătraţi, similar cu primul centru al retailerului, cel din Popeşti - Leordeni.

 

"Al doilea centru logistic al Mega Image se află în construcţie în localitatea Ştefăneşti. Este o investiţie a noastră de 22 de milioane de euro. Centrul va fi deschis la sfârşitul trimestrului al treilea al acestui an", a declarat Stavrou.

 

În următorii ani, retailerul va continua să se extindă în România în zonele în care este deja prezent, respectiv Bucureşti, Ilfov, Braşov, Constanţa, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa şi Prahova.

 

Retailerul a încheiat anul trecut cu rezultate mai bune decât în 2014, iar creşterea va continua şi în acest an, a afirmat şeful Mega Image, fără a furniza însă cifre.

 

"Cred că în prima jumătate a acestui an creşterea va continua în mare parte în acelaşi ritm ca în 2015, dar în a doua jumătate a anului, când vom compara cu rezultatele bune din a doua parte a anului trecut, vom avea o provocare mai mare. Dar cred, având în vedere cum evoluează piaţa şi consumul, că şi anul acesta va fi unul bun", a spus el.

 

Reducerea TVA a ajutat la creşterea consumului şi a dat un impuls pieţei de retail, a afirmat directorul Mega Image. TVA pentru alimente a fost redus în iunie anul trecut de la 24% la 9%, în timp ce rata generală de TVA a coborât de la începutul acestui an de la 24% la 20%.

 

Directorul de marketing al companiei, Adrian Nicolaescu, a declarat la finele lunii octombrie că Mega Image mizează pe afaceri de 650-700 milioane euro pentru anul 2015, în creştere cu aproape 30%.

 

Referitor la posibilitatea unei achiziţii pe piaţa locală, Stavrou a declarat că Mega Image este deschis oricărei oportunităţi, dar nu vede în acest moment o astfel de situaţie în piaţă.

 

"Avem radarele pornite, dar nu intenţionăm să facem orice achiziţie", a afirmat directorul general al Mega Image.

 

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu o reţea de 471 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, AB COOL FOOD şi Gusturi Româneşti.

 

Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în 1867 în Belgia care operează în prezent pe trei continente. Delhaize a fost preluat recent de grupul olandez Royal Ahold. (Sursa: mediafax.ro)