Potrivit reprezentanţilor companiei, o parte din rezultatele obţinute se datorează procesului implementat de optimizări la care au fost supuse toate fluxurile de transport ale companiei în cursul anului trecut.

 

„În 2015, oferta Gefco România s-a dovedit a fi aliniată cu nevoile clienţilor internaţionali, optimizarea fluxurilor de transport prin soluţii alternative şi trecerea de la cumpărarea la nivel local la o abordare regională şi chiar internaţională. A existat o creştere a numărului de transportatori cu care colaborăm, în acelaşi timp fiind consolidate şi dinamizate parteneriate şi cu alte filiale Gefco, pentru a sprijini dezvoltarea afacerii”, a declarat Jérôme Chevrolet, director general al filialei din România.

 

Anul trecut, activitatea de Logistică pentru Vehicule Finite (FVL), competenţa de bază a Gefco, a raportat o creştere importantă, Gefco transportând 160.000 de vehicule finite.

 

Pentru filiala din România, 2015 a însemnat dezvoltare în toate sectoarele de activitate şi, alături de activitatea de Logistică pentru Vehicule Finite (FVL), creşterea cifrei de afaceri s-a datorat şi soluţiilor door-to-door de transport aerian şi maritim.

 

Începând cu 2015, compania are 3 hub-uri de distribuţie în România, asigurând, în afară de Arad şi Bucureşti, încă un centru la Bacău, ca rezultat al colaborării cu un partener local.

 

La nivel internaţional, Gefco a raportat pentru anul trecut afaceri de 4,2 miliarde euro. Grupul este prezent în 150 de ţări şi are 12.000 de angajaţi. (sursa: zf.ro)