“Cu acest nou mandat de management al proprietății, pe lângă birouri și retail, intrăm și pe segmentul industrial și vom acoperi întreaga gamă de spații comerciale pe care le vom avea în administrare. Pentru 2022, ne-am setat să dezvoltăm și mai mult această direcție de business în cadrul companiei și există deja premise încurajatoare. După doar o lună din acest an, am mărit portofoliul cu 15%, ajungând la o suprafață totală de 115.000 mp spații comerciale aflate în administrare, iar până la finalul anului sperăm să îl creștem cu 50%“, declară Costin Nistor, Managing Director, al Fortim T.A., membră a Alianţei BNP Paribas Real Estate.
Maestro Center este un proiect modern de birouri, cu nouă etaje, o suprafață totală de aproximativ 10.000 mp și o suprafață închiriabilă de 7.000 mp, spații de clasă A. La parter, este prevăzută o zonă comercială, unde în acest moment funcționează un restaurant și unde este disponibil un spațiu de servicii.
Clădirea de birouri este situată în zona centrală a municipiului Cluj-Napoca, cu acces direct către centrul istoric unde sunt concentrate toate instituțiile statului, dar și către aeroport.
Maestro Center devine astfel a doua clădire de birouri din Cluj-Napoca în administrarea Fortim, după Hexagon Offices, ridicând suprafața totală de birouri la 28.000 mp.
Parcul industrial de la Tureni, județul Cluj se află în apropiere de A3, cu acces direct către municipiul Cluj-Napoca. Proprietatea are o suprafață totală de 8.000 mp spații industriale și de birouri, dispuse pe parter și două etaje și un teren aferent de 30.000 mp. Pe viitor, este prevăzută extinderea suprafeței spațiilor industriale de închiriat, în perioada 2022-2024.
În acest moment, reprezentanța Alianței BNP Paribas Real Estate în România realizează servicii de management al proprietății pentru clădirile America House, o clădire etalon, situată în apropierea Guvernului României, în Piața Victoriei, din București, Hexagon Offices, o clădire centrală de birouri din Cluj-Napoca și centrul comercial Promenada Târgu Mureș.
Avantajele administrării clădirii de către un PM (Property Manager)
“Semnarea unui contract de management al proprietății asigură o profesionalizare a serviciilor oferite chiriașilor, prin sisteme informatice performante, folosite în emiterea și urmărirea facturilor, în reconcilierea serviciilor, în plata utilităților, dar și prin personalul specializat din domeniile financiar, legal și tehnic, pus la dispoziție de PM. Estimăm că în următoarea perioadă, va crește numărul proprietarilor care vor contracta servicii profesionale de administrare a imobilelor, atât pentru proiecte mari, parcuri de business, cât și pentru clădiri de talie medie, pe toate segmentele comerciale: birouri, industrial și retail”, afirmă Costin Nistor, Managing Director, al Fortim T.A., membră a Alianţei BNP Paribas Real Estate.