Compania reuneşte sub acelaşi nume producţia de maşini B-Max şi motoare Ecoboost de la Craiova alături de importul şi vânzarea de maşini.
Compania a revenit pe pierdere anul trecut, înregistrând pierderi în valoare de 18,3 mil. euro, faţă de un profit net de 5,7 mil. euro în 2014.
Compania a înregistrat cel mai bun an în 2013, primul complet de producţie după lansarea lui B-Max la mijlocul anului 2012 când americanii au rulat aproape 1,1 mld. euro şi au punctat un profit net de 15,6 milioane de euro.
În contextul intrării pe pierdere compania a rulat anul trecut un program de plecări voluntare pentru angajaţi, care a dus la reducerea numărului salariaţilor de la peste 3.100 în 2014 la mai puţin de 2.700 anul trecut.
Anul trecut producţia de maşini de la Craiova a scăzut cu 9% faţă de 2014, la aproape 48.000 de maşini, în timp ce în primele patru luni ale acestui an producţia s-a redus cu 4% la circa 18.000 de maşini. (Sursa: zf.ro)