"Valoarea celor două posibile investiţii nu este spectaculoasă, se ridică la aproximativ 75-80 milioane, dar vor avea piaţă. Ei caută asocieri cu producători naţionali care n-au tehnică, locurile de muncă se ridică la aproximativ 170. Nu trebuie să întoarcem spatele la aşa ceva. Acestea sunt flori rare care apar în ultimul timp în industria auto din România", a declarat Stroe la conferinţa "Cheie, contact, sales - Cum relansăm industria auto din România?", organizată luni de Ziarul Financiar.
Cele două companii sunt vest-europene, a precizat Stroe, fără să ofere detalii.
Cifra de afaceri a sectorului auto a crescut cu circa 20% anul trecut, la 15,9 miliarde euro, producătorii Dacia şi Ford generând împreună un rulaj de 5,2 miliarde euro iar diferenţa fiind acoperită de furnizorii de componente.
În această industrie activează mai mult de 600 de companii, cu un număr total de peste 200.000 de angajaţi.
Dintre primii 20 de furnizori auto la nivel mondial, 13 produc componente auto în România, conform datelor ACAROM. (sursa: Mediafax.ro)