Astfel, compania a raportat în primele 9 luni din 2015 o cifră de afaceri de cca. 7,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro), în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinându-şi astfel trendul ascendent înregistrat încă din primul trimestru din acest an.

 

“Această evoluţie a fost determinată de mai mulţi factori printre care se numără lărgirea reţelei de distribuţie, creşterea numărului de lanţuri de hipermarketuri cu care colaborăm şi, respectiv, mărirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializată de către magazinele partenere. De asemenea, un rol important în obţinerea creşterii cu 20% a business-ului nostru l-a avut bineînţeles şi modificările efectuate în gama noastră sortimentală”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

 

Aceasta a subliniat, de asemenea, că primele trei trimestre au fost marcate şi de finalizarea unei noi investiţii în retehnologizarea liniei de producţie din fabrica din Cluj-Napoca. Proiectul cofinanţat de Uniunea Europeană a avut ca obiect achiziţionarea a două utilaje moderne şi performante. Astfel, fabrica a fost dotată cu un utilaj de umplut tuburi cu alimentare automată şi de un utilaj de umplut pliculeţe cu creme şi lichide.

 

“Investiţia în cele două utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (cca. 160.000 de euro) şi va avea un puternic impact în business-ul companiei în perioada următoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creşte capacitatea pe acest segment cu 60%, în timp ce utilajul de umplut pliculeţe ne va ajuta să ne creştem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a mai spus Susana Laszlo.

 

Noua investiţie vine după ce, anul trecut, compania a realizat o altă investiţie cofinanţată prin fonduri UE, în valoare de 600.000 lei (cca. 135.000 euro) ce a avut, de asemenea, ca scop creşterea capacităţii de producţie şi retehnologizarea liniei existente.

 

Primele 9 luni din acest an au însemnat pentru Cosmetic Plant şi o majorare puternică a exporturilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a raportat vânzări în afara ţării mai mari cu cca. 145%.

 

În ceea ce priveşte previziunile companiei pentru întregul an 2015, creşterile raportate până în acest moment au determinat o viziune optimistă. Astfel, pentru acest an Cosmetic Plant se aşteaptă la un business în creştere cu 20% faţă de 2014.

 

“Ţinând cont de investiţiile realizate şi de gamele nou lansate, pentru acest an mizăm pe atingerea unui business de cca. 2 milioane de euro”, a încheiat Susana Laszlo.

 

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale. (sursa: eclujeanul.ro)