Evoluția pozitivă este o consecință atât a introducerii de noi servicii, cât și a creșterii numărului clienților din zona de business. Segmentul de B2C (comerț online) a înregistrat o creștere de 112% față de aceeași perioadă a anului trecut. Această creștere a determinat mutarea spațiului pentru depozitare și procesare al Cargus într-o nouă locație, lucru care a contribuit la o creștere cu 15% a capacității de livrare precum și o utilizare eficientă a noilor linii de sortare și procesare.

 

“Ne-am dorit să eficientizăm relația cu clienții noștri și cred că am reușit. Am completat gama de servicii oferite și ne-am mărit capacitatea de procesare a unor volume în continuă creștere, beneficiind de un spațiu mult mai mare în noul sediu. Cred că în acest moment reușim să oferim clienților noștri un parteneriat avantajos, nu doar un simplu serviciu de curierat”, a declarat Gian Sharp, CEO Cargus.

 

Pentru cea de-a doua jumătate a anului 2014, compania se așteaptă la o creștere constantă a volumelor, luând în considerare fuziunea în desfășurare, cu compania Urgent Curier. De asemenea, Cargus va continua să inoveze în zona de servicii oferite și pentru creșterea gradului de profesionalism al angajaților.

 

“Pentru Cargus provocarea celei de-a doua jumătăți de an, o reprezintă fuziunea cu compania Urgent Curier.Cu siguranță că această mutare ne va aduce într-o postură nouă pe piața de curierat. Până la final de an, ne așteptăm la o creștere cu aproximativ 20% față de aceeași perioadă a anului trecut“, a explicat Gian Sharp, Cargus CEO. (sursa: capital.ro)