În prezent, din şoseaua de mare viteză care ar trebui să aibă 433 de kilometri, sunt gata doar 52, și anume tronsonul construit de americanii de la Bechtel pentru 1,3 miliarde de euro.

 

Se lucrează sau urmează să înceapă lucrările pe tronsoanele Gilău-Nădăşelu, Târgu Mureş-Ogra-Câmpia Turzii şi pe Suplacu de Barcău-Borş, acolo unde Bechtel a făcut lucrările doar pe jumătate, înainte să fie reziliat contractul. Pe celelalte secţiuni nu a fost selectat încă niciun constructor.

 

„Începând din 2017 până în 2020, ca să nu iau aici toate tronsoanele pe rând, să facem analiza foarte detaliată. Dacă în acest moment se vor respecta procedurile care au fost puse și va intra și ordonanța pentru accelerarea proiectelor mari de infrastructură, da, e posibil până în 2020, pentru unele tronsoane chiar cu devansări de termene”, a subliniat ministrul Transporturilor, Dan Costescu. (sursa: digi24.ro)