Dan Şova a susţinut că pentru această autostradă ''nu s-a făcut în România niciodată absolut nimic''.

 

''S-a făcut în 2008 doar un studiu de fezabilitate, care a fost respins de Comisia Europeană pentru că a fost prost făcut. Singurii care au mişcat lucrurile pe Sibiu-Piteşti am fost noi, sau mai exact eu", a spus Şova.

 

Ministrul a arătat că s-a obţinut o finanţare de 28 de milioane de euro de la Uniunea Europeană pentru licitaţia pentru acest studiu de fezabilitate.

 

"Va avea 12 luni de realizare, va fi suit pe SEAP în următoarele 2-3 săptămâni cel târziu. Începem cu Sibiu-Boiţa şi Piteşti-Curtea de Argeş-Râmnicu Vâlcea, cu breteaua de 60 de kilometri spre Râmnicu Vâlcea, şi va fi terminată în două etape. Până în 2017, va fi terminat probabil Sibiu-Boiţa şi Piteşti-Curtea de Argeş-Râmnicu Vâlcea şi până în 2019, va fi terminată integral", a adăugat Şova.

 

El a susţinut că între autostrada Sibiu-Piteşti şi cea dintre Sibiu şi Braşov nu există niciun fel de concurenţă. ''Sibiu-Piteşti este finanţată pe fonduri de coeziune, Sibiu-Braşov este finanţată pe fonduri de dezvoltare regională, deci au surse de finanţare complet diferite, nu se suprapun una cu cealaltă'', a punctat Şova. (sursa: incomemagazine.ro)