“Avem în Master Plan 7 aeroporturi internaţionale, care iar au în program modernizări, şi sunt 10 porturi dunărene prinse în programul de infrastructură navală. Şi mai sunt 14 centre multimodale, care să interconecteze ce se aduce cu vaporul cu ce pleacă cu trenul, cu ce pleacă pe rutier şi ce pleacă cu avionul, eventual', a completat Ioan Rus.

 

'Dacă vom reuşi să implementăm toate programele pe care în acest moment le avem, cred că în doi ani terminăm zona aceasta (Sebeş-Turda - n.r.), partea de autostradă Transilvania în 2017-2018, din Braşov până în Borş, şi atunci începem lucrările şi la Piteşti-Sibiu, sper cât mai curând posibil, şi la Comarnic-Braşov. Am putea rezolva interconectivitatea între regiunile istorice ale României în următorii patru ani, ceea ce ar fi un lucru excepţional', a menţionat Ioan Rus.

 

Autostrada Sibiu - Piteşti figurează în Master Planul General de Transport (MPGT) ca prioritate zero, astfel că va fi construită în perioada de implementare a proiectelor 2014-2020, proiectul fiind evaluat la 1,6 miliarde euro, fără TVA, potrivit unui comunicat al Ministerului Transporturilor (MT) de săptămâna trecută.

 

'Autostrada are o lungime de 120 de kilometri, din care 20 de kilometri sunt în zona de munte. Proiectul este evaluat la 1,6 miliarde euro, fără TVA, iar execuţia lucrărilor este prevăzută în perioada 2017-2020', conform unui comunicat al MT.

Acesta a spus că nu e vorba numai de interconectivitate rutieră, ci şi feroviară sau aeriană, scrie Agerpres. (sursa: economica.net)