Prin acest parteneriat, AQUILA va dezvolta o soluție logistică complexă, dedicată Hama România, pentru 1.500 de locații „pick by light”, tehnică modernă de pregătire a comenzilor, disponibilă deja în depozitele companiei. Parte a modelului logistic, AQUILA va investi în dezvoltarea unei componente noi de digitalizare și automatizare, care va permite extinderea serviciilor în următorii ani.

Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane, AQUILA:  „AQUILA urmărește excelența operațională prin eficiență și sustenabilitate, iar  parteneriatul cu Hama se pliază pe obiectivele asumate și totodată contribuie la dezvoltarea portofoliului de clienți prin extinderea operațiunilor logistice disponibile. Gradul ridicat de digitalizare al serviciilor de logistică a contat cel mai mult în încheierea parteneriatului. Noul model logistic dezvoltat va contribui pe termen lung la eficientizarea lanțului de aprovizionare pentru parteneri și va crea noi oportunități de dezvoltare a afacerilor pentru AQUILA.”

Colaborarea se va derula în locația societății din Dragomirești Vale, în cadrul unui depozit de peste 8.000 de locații de paleți și va include un număr ridicat de *SKU-uri (peste 4.000). Totodată, prin instalarea unui sistem de monitorizare video performant și de detecție a metalelor la accesul în depozit, vom oferi o siguranță ridicată în ceea ce privește securitatea mărfurilor.

Cele două companii vor pune în aplicare în cadrul colaborării soluții pentru a reduce impactul ambalajelor de carton.

Dana Năstase, Director General Hama România: „Parteneriatul cu AQUILA a venit în momentul în care valorile ambelor companii au coincis într-o direcție de continuă dezvoltare și o preocupare permanentă de a răspunde solicitărilor partenerilor noștri, de a oferi cele mai performante servicii de distribuție și logistică. Suntem convinși că această colaborare va fi una de lungă durată, cu beneficii multiple de ambele părți”.

 

Hama - cel mai mare brand german de accesorii, cu activitate în România din 2008, are un portofoliul de peste 18.000 de produse și peste 2.500 de angajați la nivel mondial, dintre care 1.500 la sediul său central din Monheim.