Centrul are o suprafață de 5200 de metri pătrați și este inaugurat în urma unei investiții de peste 2 milioane de euro în infrastructurile IT și operațională, respectând cele mai înalte standarde de operare în industria de telecomunicații și oferind un spațiu adecvat și flexibil pentru acest tip de activitate.
În cadrul noului centru, lucrează peste 550 de profesionişti, care oferă servicii 24/7, în șapte limbi, deservind peste 20 de companii din întreaga lume. În ultimele trei luni, 65 de persoane s-au alăturat acestei echipe, alte 75 de poziții fiind deschise în acest moment ca urmare a contractelor semnate de companie în ultima perioadă. Profilele căutate în acest moment sunt: service analysts, service engineers, fulfillment engineers, database analysts, service performance engineers, technical support engineers, team managers și service operations managers.
În vederea pregătirii tehnice a viitorilor profesioniști pentru acest centru Alcatel-Lucent a introdus de aproximativ cinci ani un curs specializat în curicula Universităţii Politehnice din Timişoara. Parteneriatul cu facultățile cu profil tehnic din Timișoara vor continua, iar cursurile vor fi actualizate pentru a veni în întâmpinarea transformărilor care au loc în domeniul administrării reţelelor.
Compania Alcatel-Lucent oferă asistență clienților prin soluțiile de operare de rețele special concepute pentru a sprijini operatorii să crească într-o industrie de telecomunicații în continuă schimbare (ex. consolidările din telecomunicații – IT), axându-se pe furnizarea unor servicii eficiente, pe optimizarea costurilor și pe calitatea serviciilor. În prezent, compania deservește la nivel global peste 100 de milioane de abonați, peste 100 de rețele wireless și fixe și gestionează peste 300.000 de elemente de rețea. (Sursa: capital.ro)