Cerere rapidă

Cereți ofertă de la depozitele selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe depozite.

Depozite selectate:
Niciun depozit selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire depozite

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de depozite (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Știri conexe

Ce tendințe vor marca sectorul energetic în anul 2021?

Eficiența energetică este importantă pentru companiile din numeroase domenii de activitate: producție industrială, distribuție și logistică, construcții și imobiliare, etc. Performanțele eficientizării energetice țin de calitatea echipamentelor folosite, dar și de capacitatea de a le întreține în stare bună de funcționare, iar aici tehnologiile digitale și senzoristica sunt de mare ajutor.

Cum asigurăm securitatea sistemelor de management al clădirilor

Securitatea informatică este un subiect care îi ține pe manageri pe gânduri noaptea, iar adevărul este că orice sistem conectat la internet este expus riscului - inclusiv un sistem de automatizare a clădirilor (BMS).

Cum pot deveni clădirile spații cu condiții sanitare de încredere

Acum, mai mult ca niciodată ne dorim ca spațiile în care ne desfășurăm activitățile să fie cât mai sigure din punct de vedere sanitar. Astfel, în acest material voi detalia câteva tehnici prin care clădirile de birouri, hotelurile, spațiile comerciale, și nu numai, pot deveni mai sigure din punctul de vedere al condițiilor sanitare.

Aspecte importante în managementul digitalizat al facilităților într-o lume transformată de pandemia COVID-19

Pandemia COVID-19 a acționat ca un catalizator al schimbării și a reiterat necesitatea de a acorda atenție modului în care sunt administrate facilitățile. De la birouri deținute sau închiriate, depozite, magazine de vânzare cu amănuntul sau locații de producție, toate tipurile de facilități vor necesita o atenție sporita și planuri adaptate pentru funcționarea corectă în noul context.

Sisteme de protecție împotriva incendiilor: 10 lucruri de verificat la închiderea/deschiderea unui spațiu comercial, logistic sau de birouri

Deoarece COVID-19 determină în continuare închiderea anumitor spații de folosință logistică, comercială sau de birouri, companiile trebuie să se asigure de faptul că sistemele de detecție și stingerea incendiilor sunt funcționale și că vor putea proteja în orice moment viața oamenilor, valoarea bunurilor depozitate și a clădirii.

COVID-19: Ce activități de mentenanță a facilităților trebuie să executăm în această perioadă?

În ultimele zile tot mai multe firme, forțate de împrejurări, au ales varianta home office-ului sau suspendarea activității până la depășirea crizei generate de infectarea cu noul coronavirus. În consecință, multe spații de birouri, clădiri întregi, spații comerciale, restaurante și așa mai departe, s-au închis brusc, iar activitatea de întreținere și mentenanță a fost și ea în mod evident suspendată.
Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.