În acest fel, compania îşi consolidează poziţia pe piaţa locală şi creşte valoarea investiţiilor totale la 24,5 milioane de euro.
“Extinderea fabricii din jud. Bistriţa-Năsăud a venit ca un pas firesc nu doar în întărirea poziţiei Symmetrica, ci şi în contextul cererii în creştere pe piaţa din regiune. De asemenea, odată cu extinderea portofoliului de produse şi cu lansarea de game speciale pentru sectorul rezidenţial, am simţit nevoia de a majora capacitatea de fabricaţie”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.
Potrivit afirmaţiilor sale, noua linie de fabricaţie este amplasată într-o hală cu o suprafaţă de 850 mp şi va produce zilnic cca. 2.000 metri de pavele şi borduri.
Dincolo de linia de producţie, fabrica din Bistriţa-Năsăud a fost extinsă şi cu noi spaţii de depozitare, pe o suprafaţă de peste 6.000 de mp, dar şi cu spaţii special amenajate pentru silozuri de ciment şi depozite de agregate.
Investiţii totale de 24,5 milioane de euro
Odată cu inaugurarea noii linii de producţie în fabrica din Bistriţa-Năsud, Symmetrica a atins un nivel de 24,5 milioane de euro în ceea ce priveşte investiţiile in capacităţile de producţie derulate până în acest moment.
Astfel, compania deţine cinci fabrici în întreaga ţară. De asemenea, începând cu luna august, capacitatea de producţie a Symmetrica ajunge la peste 15.000 metri de produse zilnic.
În acest fel, compania va putea să acopere cererea de pavele şi borduri în proiecte din Moldova, Muntenia şi Transilvania.
Planurile de viitor ale Symmetrica
În ceea ce priveşte planurile de viitor ale companiei, Sebastian Bobu a afirmat că este vizată extinderea capacităţilor de producţie şi în alte unităţi ale Symmetrica, dar şi investiţii în locaţii noi, însă doar într-un context pozitiv generat de eventuale creşteri ale pieţei de prefabricate mici.
„În funcţie de numărul comenzilor şi de evoluţia pieţei de prefabricate mici din beton, putem dezvolta capacitatea de producţie şi în alte fabrici prin montarea unor linii noi”, subliniat acesta.
De asemenea, reprezentantul companiei a menţionat că printre obiective ale Symmetrica pentru cea de-a doua jumătate a acestui an se numără şi eficientizarea producţiei. Totodată, prin noua linie de producţie şi extinderea portfoliului de produse cu două game pentru clienţii rezidenţiali – Symmetrica Select şi Symmetrica pentru Grădină – compania vizează o majorare a business-ului pentru acest an cu circa 5%.
„Toate acţiunile desfăşurate în prima parte a acestui an – schimbarea imaginii companiei, extinderea portfoliului de produse şi mărirea capacităţii de producţie prin noua linie, reprezintă motivele care stau la baza estimărilor noastre, alături de creşterea cererii pe segmentul rezidenţial. Am demonstrat astfel că ne putem adapta unei pieţe extrem de exigente şi vom continua să fim atenţi la evoluţia acesteia, pentru a le veni în întâmpinare cu cele mai bune soluţii şi produse de calitate superioară”, a încheiat reprezentantul companiei. (Sursa: dailybusinesss.ro)