”Consolidarea poziției de piață și implicarea în unele dintre cele mai mari proiecte locale au avut un impact pozitiv asupra business-ului Reynaers Aluminium România și, astfel, anul trecut am raportat un business în creștere cu 75%, comparativ cu 2014”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.

 

Creșterea afacerilor a fost susținută de extinderea comenzilor pentru export, implicarea în proiecte în afara țării (Belgia, Franța sau Israel), deschiderea primului depozit din București și evoluția pieței de profil. Astfel, cota de piață a companiei a ajuns la 15%, potrivit reprezentanților producătorului.

 

"Pentru anul în curs mizăm, de asemenea, pe o creștere a business-ului companiei cu circa 15%, la 8 milioane de euro, datorită strategiei orientate către creșterea numărului de clienți, consolidării rețelei de parteneri existenți și dezvoltarea canalului de distribuție creat în 2015 prin deschiderea depozitului", a spus Daniel Popa.

 

În plus, reprezentantul companiei mizează pe menținerea evoluției pozitive a pieței de profil și în acest an, după ce în 2015 s-a observay o creștere cu 10-15%. Oficialii Reynaers estimează piața de tâmplărie de aluminiu și PVC la circa 200 de milioane de euro.

 

“Relansarea proiectelor rezidențiale și fondurile tot mai mari alocate pentru proiecte office vor avea și în acest an un impact pozitiv în evoluția pieței de tâmplărie de aluminiu”, explică șeful operațiunilor Reynaers Aluminium în România.

 

Cu sediul central în Duffel, Belgia, Reynaers Aluminium are peste 1.500 de angajați în 37 de țări din întreaga lume și exportă în peste 60 de țări de pe 5 continente. Compania este prezentă pe piața românească din 2006, iar printre lucrările de referință se numără Afi Park, Metropol Offices, Oregon Park, Brașov Business Park, Promenada Mall sau Aeroportul din Cluj-Napoca.

 

Printre competitorii Reynaers Aluminium pe piața locală se numără Alumil Rom Industry și Cortizo. (sursa: profit.ro)