Mai mult, în pre­mieră pentru ultimii trei ani, constructorul ameri­can nu a mai programat zile de şomaj tehnic, care reprezentau, în funcţie de perioa­dă, 1-2 zile pe săptămână, timp în care angajaţii erau plătiţi cu 85% din salariu. Ford Ro­mânia nu a dorit să co­menteze informa­ţiile, ur­mând ca un anunţ ofi­cial din partea compa­niei să vină în săptămâ­nile următoare.
 
Potrivit aceloraşi sur­se, pentru a ma­jora pro­ducţia, Ford va an­gaja anul acesta aproape 1.000 de oameni, primii 100 urmând a intra în uzină la 1 martie. Din vara acestui an, la Craio­va va in­tra în pro­duc­ţie şi SUV-ul de clasă mi­că Ecosport pe o nouă linie de producţie.
 
Miza creşterii pro­duc­ţi­ei B-Max este fap­tul că, ală­turi de Fiat 500L, acesta va ră­mâ­ne prin­tre puţinele modele din gama mono­volumelor mici. (sursa: zf.ro)