„Mutarea a avut loc la jumătatea lunii august şi presupune mai mult decât inaugurarea unui nou showroom. Avem un sediu nou si un depozit de două ori mai mare.  Măsura a venit ca urmare a creşterii vânzărilor companiei şi, în acelaşi timp, face parte din strategia de pregătire a evoMAG pentru Black Friday şi pentru cel mai aglomerat sezon din an. Aveam nevoie să trecem la un nou nivel, care să ne permită să lucrăm cu stocuri mai mari, să fim mai flexibili, să avem un rulaj mai bun şi să livrăm mai rapid produsele către clienţi”, a declarat Pătraşcu.

 

 „Pe lângă un spaţiu care ne permite să fim mai rapizi şi mai organizaţi, o dată cu noua mutare oferim mai multe locuri de parcare pentru clienţi şi beneficiem de o parcare specială, cu mai multe rampe, care eficientizează recepţia şi livrarea produselor. În prezent, aproximativ 35% din totalul comenzilor evoMAG sunt cu ridicare din showroom. Ne aşteptăm ca această pondere să crească cu 15%”, a adăugat el. (sursa: zf.ro)