Piața curierilor a atins valoarea de 380 milioane EUR în 2016, potrivit estimărilor companiei.
Piața va crește în continuare cu 12-15% în acest an, până la o valoare minimă de 425 milioane EUR. Vânzările online vor continua să joace un rol important în dezvoltarea pieței locale de curierat în acest an.
„Chiar dacă cifrele oficiale nu sunt încă disponibile, estimarea noastră pentru 2016 este că piața de curierat a atins o valoare de 380 milioane de euro. Pentru 2017, prognoza noastră arată un plus de 12%-15%, până la o valoare de minim 425 milioane de euro. În continuare, vânzările online vor continua să joace un rol important în evoluţia curieratului local anul acesta”, a mai spus șeful DPD România.
DPD România, una dintre cele mai mari companii din segmentul de curierat, estimează o creștere anuală de 20% a cifrei de afaceri în primele șase luni ale acestui an. Compania se așteaptă să livreze peste cinci milioane de colete în această perioadă.
Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a crescut cu aproximativ 20%, la 25,5 milioane EUR, numărul de colete livrate a crescut cu 30%. DPD intenționează să investească 2,5 milioane EUR în acest an, dintre care 1,5 milioane EUR în domeniul IT și software.
„Avem în plan, pentru 2017, noi investiţii în zona de IT şi software, ce ne vor permite o flexibilitate mai mare în dezvoltarea de servicii noi și va îmbunătăți calitatea operațională de livrare. (…) De asemenea, estimăm o creștere a volumului de colete internaționale, ținând cont de dinamica pieței și poziția brandului DPD la nivel global”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România. (sursa: forbes.ro)