Business Lease România a încheiat anul 2016 pe prima poziție pe segmentul de management al flotelor, cu o cotă de piață de 27%, și a înregistrat o creștere de 21% a contractelor de leasing operațional, ajungând la peste 3.000 de vehicule administrate, comparativ cu anul 2015.
„România a afișat cea mai mare creștere economică din Uniunea Europeană, de 4,7%, fapt care a stimulat, de asemenea, vânzările de autoturisme noi în 2016. Această evoluție poate fi trecută în contul companiilor, deoarece mai mult de 70% din aceste mașini noi au fost cumpărate prin vânzări de flote și leasing operațional, de către segmentul B2B. Sunt mulțumit să văd că și noi am înregistrat o creștere în 2016 a portofoliului de leasing operational, o creștere de 21%”, declară Philip Aarsman, Managing Director al Business Lease România.
„Importanța pe care o acordăm pieței din România poate fi confirmată și prin decizia luată de Business Lease Group, cu sediul în Olanda, acționarul majoritar al Business Lease România, care ne-a majorat capitalul social cu 9 milioane de lei, la un total de 10,5 milioane lei. Această infuzie demonstrează o susținere a planului de dezvoltare a afacerilor din România, pregătit pentru 2017”, completează Philip Aarsman.
Anul acesta, Business Lease România se va axa în special pe direcția de digitalizare a serviciilor de pe segment și va pune accent pe responsabilitate socială. Mai mult, compania consideră că este responsabilitatea sa de a oferi servicii cu aceeași calitate și diversitate și în alte orașe mari din România, pentru că se tinde spre o dezvoltare a mediului economic și în alte zone din România.
Bazându-se pe filosofia sa, „Better Care”, Business Lease România se va implica în acțiuni de responsabilitate socială. „Credem într-un business sănătos și echilibrat, și în faptul că orice companie trebuie să aibă un rol activ în comunitatea din care face parte”, spune directorul Business Lease.
Business Lease România este un partener care caută nevoile reale de mobilitate ale clienților săi și depune toate eforturile pentru a le satisface așteptările. Iar în 2016 a demarat unul dintre cele mai complexe și unice proiecte de pe segmentul său de activitate: Care Online. Această platformă specializată oferă acces 24/7 la: servicii personalizate, date cu privire la utilizarea și starea mașinii (care ajută la gestionarea comportamentului șoferilor la volan și optimizarea costurilor), și informații despre întreținere și programări în service.
În plus, compania a implementat și două tipuri de sondaje, ce măsoară gradul de satisfacție al clienților, dar și al șoferilor care utilizează mașinile (Customer and Driver Satisfaction Surveys), pentru că acest tip de feedback ajută la îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite.
Astfel, rezultatele din 2016 arată că peste două treimi dintre clienți recomandă compania și sunt de părere că serviciile Business Lease România sunt de la foarte bune la excelente. Mai mult, peste 86% dintre ei apreciază gradul de profesionalism, expertiza, eficiența și pregătirea angajaților. Aceste aspecte reies și din sondajul adresat șoferilor, care arată că peste 90% dintre aceștia apreciază suportul oferit, monitorizarea constantă și eficiența cu care sunt livrate mașinile. (sursa: ziuacargo.ro)