Astfel, grupul austriac rămăsese cu divizia de morărit şi cu o parte din divizia de panificaţie. Divizia de retail a fost preluată de Dragoş şerb, fostul director al celor 45 de magazine sub aceste două branduri, în timp ce fabrica de chifle a fost preluată de Lantmännen Unibake, o cooperativă suedeză cu afaceri de peste 1,1 miliarde de euro anual.

Acum austriecii anunţă închiderea fabricii. „Ca urmare a concentrării strategice a activităţilor sale pe segmentul de morărit şi după numeroase încercări de eficientizare tehnică a activităţii de producţie de panificaţie, GoodMills România s-a văzut nevoită să renunţe la operaţiunile fabricii de profil deţinute de companie în Pantelimon, Judeţul Ilfov”, spun oficialii companiei. Ziarul Financiar scria încă din mai că austriecii de la GoodMills vor să îşi concentreze atenţia pe operaţiunile de morărit, care este de altfel activitatea de bază a grupului ce controlează în total 25 de mori în şapte ţări.


„Angajaţii afectaţi de această decizie vor primi plăţi compensatorii echivalente cu până la 6 salarii lunare, în cuantum variabil în funcţie de vechimea totală în companie a persoanei respective şi de situaţia lor familială. De asemenea, colaborăm cu o companie specializată în resurse umane care să ne permită să le oferim asistenţă rapidă în identificarea altor oportunităţi de angajare.” Ei nu precizează câţi angajaţi avea fabrica. Goodmills România este fosta companie Titan şi totodată unul dintre cei mai mari jucători din industria de panificaţie. Compania a raportat o cifră de afaceri de 314 mil. lei ( 70 mil. euro), în creştere uşoară (1%) faţă de anul precedent, conform datelor de pe mfinante.ro. La finalul lui 2015, inainte de vânzările operate, compania avea peste 900 de salariaţi.
Procesul de închidere a fabricii va fi finalizat pe 31 ianuarie 2017.

„Cu operaţiuni la nivel local din anul 2007, grupul austriac GoodMills, lider european în morărit, consideră România o piaţă cu foarte mult potenţial de dezvoltare pe acest segment.  Compania este hotărâtă să-şi consolideze prezenţa aici prin investiţii de peste 15 milioane de euro planificate pentru următorii  cinci ani şi prin crearea de noi locuri de muncă în cadrul liniilor de business existente.” Potrivit datelor ZF singura linie de business pe care austriecii au păstrat-o este cea de morărit. (Sursa: zf.ro)